söndag 4 januari 2009

Julklappsböcker?


Tomten var snäll och kom med Dennis Lehanes Ett land i gryningen, precis som jag önskat. Jag har bara hunnit börja på tegelstenen till bok lite smått, men hittills har den stått upp till mina förväntningar. Annars är det inte mycket bevänt med läsningen. För tillfället har jag förvandlats till någon form av hemsyster som när jag inte trugar febriga familjemedlemmar med mat och dryck, springer fram och tillbaka till Apoteket, doserar Alvedon och Bislovon och väl inte har annat att vänta än att insjukna jag med. Men, men, det kunde varit värre... Vi har i alla fall inte magsjuka.

Kom Tomten med några bokpaket till dig?

3 kommentarer:

  1. Nej här får man köpa sina böcker själv.. läste Champagneflickan från pocket helt ok och en gammal Ruth Rendell deckare, Rottweilern, som å andra sidan var riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Champagneflickan? Inte hört talas om, var den bra?

    SvaraRadera
  3. Ja, finns i pocket handlar om en svensk tjej som pga olyckliga omständigheter såsom brand och avsaknad av hemförsäkring hamnar i stripteaseträsket i Köpenhamn. Boken är en självbiografi och är skriven av Caroline Jensen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!