torsdag 1 januari 2009

Dagen efter kvällen före

Dag nummer ett på nya året. Iskallt ute (och inne med för den delen...). Som tur är slog barnen sovrekord imorse. Fyraåringen vaknade som nummer ett klockan 10.50. Femåringen fick jag väcka 11.00. Hur ska det bli om tio år när de är tonåringar?
Experimenterar lite med målarpenslarna på bloggen. Om 2008 var mitt rosa år privat tror jag 2009 kommer att bli mer grönt. I alla fall får det vara det just nu. Gott Nytt År (igen).
Just ja, jag tror jag äntligen fått ordning på kommentarsinställningarna så att även eventuellt villiga kommentatorer utan Googlekonto ska kunna skriva en rad. Välkommen att prova.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon och gott Nytt År min vän! Grönt tycker jag är en bra färg, varm och den står för det nya. Hopp precis som vårensförsta knoppar.. Vad säger du om den poesin:-) Jag hoppas även att grönt står för att vi två äntligen ska få till en lunch!

    SvaraRadera
  2. fantastiskt bra diktat Amie! Självklart ska vi luncha. Hör av mig när jag är tillbaka på jobbet så bokar vi något :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!