torsdag 22 januari 2009

comeback

Idag upptäckte jag att en av mina favoritbloggare börjat blogga igen. Jippie! Med jämna och ojämna mellanrum brukar jag checka av Nerikes Allehandas Meny-bloggare och idag när jag läste på Åsas sida (som är bra!!!) klickade jag lite planlöst i största allmänhet och hamnade hos Ensamhetshushållet. Det kändes lite som att komma hem... När jag däremot ikväll skulle läsa lite mer, missade jag en bokstav i url:en och hamnade här. Mega site of Bible studies.... Jo tjena... en enda liten bokstav kan göra att man hamnar riktigt riktigt knasigt.

4 kommentarer:

  1. Läskig med mega site of Bible studies. Det har jag svårt att stå för.

    SvaraRadera
  2. kan tänka mig det... skumt att en enda bokstav kan göra sån skillnad...

    SvaraRadera
  3. Den var kul! Det kanske var någon mening med det...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!