fredag 7 november 2008

Obama!




Det har väl knappast undgått någon att det stora landet i väster valt en ny president. Nu skriver bland annat Nerikes Allehanda om att efterfrågan på hans båda självbiografier som finns utgivna på svenska nu är så stort att nya upplagor trycks. Lagom till julhandeln kommer hans första (enligt uppgift egenhändigt skrivna) bok Min far hade en dröm, som han skrev redan 1995. Måste erkänna att jag blir lite nyfiken... Någon av er som läser här som läst hans böcker? Något att rekommendera? Med tanke på att jag faktiskt tagit mig igenom Göran Perssons senaste självbiografi, borde jag väl kunna fixa även Obamas.
Bilden lånad här

1 kommentar:

  1. Jag blir cokså lite nyfiken men risken är att man tycker det blir för amerikanst..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!