lördag 15 augusti 2009

Welcome, Välkommen, Willkommen!


Ja, som ni ser är det lite smått provisoriskt just nu, men det ska bli ändring så småningom. För tillfället är jag bara glad och tacksam över att jag lyckade få över den gamla bloggen till den nya adressen. Ett gott råd: Börja inte pyssla och fibbla med att konvertera bloggar en fredagkväll när du är trött efter en jobbig vecka, samt firat in helgen med några glas vin... Det höll på att bli pannakaka av alltsammans...

Layouten ska fixas med lite färg och form, men som sagt: Var sak har sin tid och jag hoppas att ni står ut ett litet tag med att det ser ut som det gör.

Just ja, sedan var det ju en bokblogg det här. För tillfället är jag inne i en liten lässvacka. Om jag bara kunde lära mig att man inte kan läsa alla böcker på en och samma gång så skulle läslivet vara lite enklare, men någon gång kanske även jag lär mig.

3 kommentarer:

  1. tack :) Men nu har jag suttit en halvtimme för att försöka få igång bloggfunktionen från mobilen och det gåååååår inte! Måste nog ta en paus och börja om igen. Senare. Frustrerande.

    SvaraRadera
  2. Det finns ju så otroligt många böcker att läsa att det lätt blir för många samtidigt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!