onsdag 17 juni 2009

testa dig själv!

Nerikes Allehanda har en campingtest på sin webb där man kan kolla vilken campingtyp man är... Jag antar att mina poäng är ett resultat av att jag nyss läst en campingbok. Vad annars jag ska skylla på har jag ingen aning om. Mina campingeerfarenheter sträcker sig annars till en helg om året (under i princip hela min uppväxt) på en tillfällig camping på en idrottsplats i Motala när min far cyklade Vätternrundan, samt två nätter i tält på en camping i Gränna för fem-sex år sedan.

RESULTAT: Du fick 12 poäng av 12 möjliga. Här är vår tolkning:10-12 poäng: Du är ett riktigt campingproffs som älskar att campa och har full koll på vad som gäller. Troligen är du en långliggare som bor i husvagn nästan jämt.

2 kommentarer:

  1. Fick 10 poäng av 12 möjliga... Och jag som endast sovit EN natt i husvagn i hela mitt liv!

    Man kanske skulle satsa på campinglivet - jag verkar vara som gjord för det!

    SvaraRadera
  2. Det verkar ganska enkelt att bli campingexpert :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!