torsdag 14 maj 2009

gott och blandat




Multiskilled woman som man är *blink blink* kollar jag andra semifinalen på melodifestivalen med ena ögat, recensionsresearchar en aning med andra ögat, småchattar lite på facebook samtidigt som jag bloggar. Oj oj. Äntligen känns det som om jag kommit igång lite med läsningen igen och har till och med lyckats slutföra några läsprojekt. Nu gäller det bara att inte förta sig och börja släpa hem en massa godingar som jag inte hinner ägna någon uppmärksamhet. Idag gjorde jag dock ett litet undantag eftersom jag antar att det var meningen att just denna boken skulle följa med mig hem. Den trillade nämligen ut ur en bokhög som jag travat upp på skrivbordet, vilket fick mig att tro att det nog var meningen att den skulle med hem. Det var bara att låna ut den och stoppa ner den i väskan: Skynda att älska av Alex Schulman. Man kan tycka vad man vill om Schulman, hans fd bloggande och hans rykte som riksmobbare, men den här boken är intressant och det som skrivits om den har fått mig nyfiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!