tisdag 7 oktober 2008

Ett sista musikinlägg - sen får det vara nog!

Okej, syster har uttalat sig om coolheten/ocoolheten beträffande vad jag lyssnar på, och jag anser nog att hon inte ska kasta sten i glashus. Peter Jöback kan man nog kategorisera i ungefär samma fack som Brolle... För att verkligen outa vad jag går omkring och lyssnar på (och har gjort det senaste halvåret eftersom jag aldrig orkar byta filer i min mp3:a) avslöjar jag nu vad som finns i min mp3-spelare för tillfället: Brolle (Cornelislåtar), Chris Rea (någon Best-of-CD med alla bra låtar: I can hear your heartbeat, Josephine, Auberge), Annie Lennox, Duffy, (: Syrup & Honey + massa annat bra...) Patti Smith (Dream of Life). Lennox är bra bussmusik som man sover bra till och Chris Rea är bra för promenaden från bussen till jobbet. Duffy är bra jämt...

1 kommentar:

  1. Tur dina barn snart är stora så du får lite bättre musiksmak min vän;-) Neil Yong är dock bra!!! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!