lördag 23 augusti 2008

axplock ut blogglistan

Utifall någon händelsevis skulle ha något som helst intresse av vilka bloggar jag läser tänkte jag slänga ut tre av mina favoritbloggar som jag håller koll på (utan inbördes rangordning):

* Shampoo Rising
Verkar som den är på G nu efter ett litet sommaruppehåll. Trevligt!

* Blohm.se
Ex-ÖSK:aren (ex-Gais:aren, ex-Norrköping:spelaren osv...) och fotbollsexperten Pelle Blohms blogg om fotboll, musik, litteratur och skrivande. Ibland djupsinnigt, ibland lättsamt, men alltid läsvärt.

* En västernärkings bekännelser
Trots att jag tror vi har fundamentalt olika åsikter beträffande tro och religion är det alltid läsvärda inlägg...

4 kommentarer:

  1. Självklart Amie läser jag din blogg! Det här var som sagt bara ett axplock... "tre av mina favoritbloggar" betyder ju att det kan finnas fler... *s*

    SvaraRadera
  2. Hmmpff... ja ja jag får väl tro på dig. Kan du inte starta en till blogg? Lottas småbarnsliv.. dkulle älska dina berättelser om dina kids hyss och härliga uttalanden.. eller en liten återkommande hörna i bloggen. Veckans barn..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!