onsdag 6 augusti 2008

Dagens skörd




Jahapp, så var man igång igen på jobbet - och som vanligt kunde jag inte motstå frestelsen att låna med mig en bunt böcker hem. I en nyanländ kartong från leverantören låg ett antal intressanta böcker, men jag nöjde mig med att släpa hem tre av dem: Anna Janssons senaste, Inte ens det förflutna och sedan två titlar av Paul Coelho, Elva minuter och Zahiren. Jag tror att jag har lite fördomar om Coelho att det ska vara lite kvasipsykologiskt trams, men eftersom jag aldrig riktigt tagit reda på om det är så, så ska jag väl egentligen inte uttala mig. Coelhoböckerna är ett läsexperiment med andra ord...

4 kommentarer:

  1. jotack... såg det... är inte så bra på passioner, så jag tror jag passar denna gången :)
    //Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag har tagit mig friheten att berätta om din passion sport i min blogg. Hoppas det är ok

    SvaraRadera
  3. ja, det är ok :) Tänkte inte på det... tack för påminnelsen... Känner mig mycket passionerad just nu när jag precis sett ÖSK spöa IFK Göteborg med 4-2 hemma på Vallen. Alvbåge räddade tom en straff. Fantastisk stämning när hela publiken stod upp och applåderade de tre sista förlängningsminuterna för att heja fram spelarna. Kul! Önskar bara man kunde få uppleva det lite oftare på hemmaplan...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!