tisdag 13 februari 2007

Bråk


Tydligen är det redan bråk om Marianne Fredrikssons böcker. Trist.
I vilket fall som helst går hennes böcker riktigt bra på bibblan. Det har varit många inne och frågat efter hennes böcker.

Jag börjar närma mig slutet på min ljudbok Smuts. Det känns som om den håller på att ta en oväntad vändning. Jag hoppas att jag inte kommer att bli besviken, men det känns som om det finns risk för det. Spännande fortsättning följer i bilen imorgon. Hoppas jag hinner lyssna klart innan jag är framme på jobbet - har lite tajt om tid imorgon och kommer inte att hinna sitta kvar på parkeringen och lyssna.

Ella på dagensbok.com har frågat efter en gästrecension av Anna Janssons Främmande fågel. Har en påbörjad ligger - måste bara försöka slutföra den... Får försöka klämma in den mellan födelsedagsuppvaktningar och barnkalas bara. Hipp hipp hurra för VIGGO som fyller 4 år imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!