torsdag 22 februari 2007

Babel på nätet


Missade litteraturprogrammet Babel på TV igår och hade tänkt att spela in det ikväll istället tills jag kom på den eminenta idén att faktiskt titta på det på nätet. En halvtimme efter avslutat sändningstid ligger avsnittet ute på Internet. Jag kollade från jobbet (Det är ju faktiskt i allra högsta grad jobbrelaterat!) och uppkopplingen hackade lite några gånger, men det var ingen större fara. Med vanlig normal bredbandsuppkoppling borde det fungera utmärkt.
Jag har funderat lite mer på min bokrealista från gårdagens inlägg och kommit fram till att jag i år kommer vara lat och inte trängas med resten av Örebros befolkning inne i affären, utan jag kommer att skicka min beställning till Bokus, som rean till ära även erbjuder fraktfritt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!