tisdag 1 juli 2008

Brunners fel!

Jag tackar gud (nej, jag vill inte stava med stort G) för öronpropparna från förra årets Gesslekonsert som jag glasögonlös och sömnlös hittade vid 02-tiden i natt. Jag gjorde misstaget att ligga och läsa Kocksgatan (Rumpboken enligt dottern - eftersom boken har en halvnaken kvinnorumpa på omslaget...) lite för länge så att jag inte hade hunnit somna innan maken behagade gå till sängs och lägga sig för att dra de obligatoriska timmerstockarna så att taket nästan lyfte. Kvällens plan är att inte läsa för länge, somna snabbt och fortsätta sova hela natten... vi får se hur det går.

2 kommentarer:

  1. Åhh det där känner jag igen.. som sagt tack gode gud för öronproopar:-) Trevlig semester till dig min vän! Jag har 3 timmar kvar och nu städar jag mest

    SvaraRadera
  2. Trevlig semester till dig med... I natt gick det bättre!
    //L8

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!