onsdag 4 juni 2008

utmaning

Jag har fått en utmaning från Peter A. Sist jag svarade på någon sån här enkätutmaning om min musiksmak blev jag hånad av min syster i flera dagar (Förlåt syrran, jag överdriver lite...), men eftersom jag är lagom vuxen nu vågar jag trots allt stå för att jag lyssnade på Alf Robertsson som barn.
Denna utmaning går ut på att skriva vad man lyckats med, misslyckats med och vad man låtsas. Detta är ju inte helt enkelt att svara på. Vad man lyckats och misslyckats med är väl mest upp till andra att bedöma och vad man låtsas kanske man inte direkt vill avslöja... om man nu medvetet låtsas något. Hmmm.
Mer konkret kan jag svara på dagens lyckande, misslyckande och låtsasliv: Tjaaa, idag har jag lyckats kränga mig runt träningsspåret ett helt varv (utan att stanna) - dock bara 3 km och jag inser att det är långt kvar till milen, men jag har åtminstone inte misslyckats med den (än). Trots allt låtsas jag innerst inne att det kommer att gå kanonbra sista augusti på Tjejmilen i hufvudstaden. Vad jag däremot misslyckats med idag är att ta mig upp ur sängen första gången klockan ringde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!