lördag 1 mars 2008

bokrea och boklån


Det här året har bokrean verkligen bara passerat mig förbi - och lika bra är kanske det eftersom jag inte hunnit läst så många av de böcker jag köpte förra året... Jag får se om jag ger mig ut och gör några fynd när det är rea på rean istället.

Idag har vi tillbringat lunch och tidig eftermiddag på biblioteket. Förutom att lämna tillbaka massa bilderböcker (Det är en stor bedrift att vi lyckades få med oss alla vi lånade förra gången!) lånade vi en stor bunt nya och jag hämtade två reserverade böcker: Den omtalade och omskrivna Kicki & Lasse av Peter Kihlgård och Kärleken till Sofia Karlsson av Anders Paulrud. Tror att jag ska börja med Kihlgård eftersom det var två veckors snabblån på den. Det är verkligen fantastiskt smidigt att kunna reservera böcker i katalogen på nätet och sedan bara gå in och hämta dem. Att strosa runt och slumpleta på hyllorna har även det sin charm, men oftast vet man ju vad man vill ha. Mycket praktiskt! Att man sedan får ett sms skickat när boken finns att hämta är sådan himla bra service. Tack Örebro Stadsbibliotek!
Bilden är lånad här.

1 kommentar:

  1. höver du ett lån? Skicka oss ett e-postmeddelande remy.credit111@gmail.com Skicka ett e-postmeddelande till remy.credit111@gmail.com Hej Hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu under de närmaste 6 - 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi ger lån med 2% ränta, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån Skicka ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757 Skicka oss ett e -postmeddelande remy.credit111@gmail.com Vi har ett lån till dig REMY.INC

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!