måndag 17 september 2007

känner mig så ungdomlig...


Det här med ungdomsromaner visade sig vara en riktig hit för mig. Känner att läslusten är på väg tillbaka. Läste snabbt ut Hur kär får man bli och lånade raskt en annan bok av Katarina von Bredow idag. Det är bäst att fortsätta framgångskonceptet... Boken jag började i på lunchen idag heter Expert på att rodna och den känns lika lagom lättsmält än så länge.
För övrigt verkar jag ha fastnat i Facebook-träsket och ska nu försöka slita mig därifrån och istället plocka fram ovanstående "riktiga" bok och läsa några kapitel.

2 kommentarer:

  1. Vill du ha stöd för att komma ur Facebook, funderar jag allvarlig på att starta en post-Facebook-trauma-grupp som skall hjälpa andra att umgås mellan minst två par ögon. Och nu menar jag inte via webbkamera.

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken - men jag tror jag kan hantera det :-) Låter annars som en bra affärsidé...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!