onsdag 12 september 2007

Förändringens vindar...

Kände att det var dags för lite förändring så här på höstkanten... Jag har lagt till några av mina favvobloggar som jag kollar in hyfsat ofta, samt ändrat färg och layout en del. Hoppas att det känns okej.
Många nya och spännande böcker passerar mina händer och tankar mest varje dag, men det vill sig liksom inte. Den skönaste läsupplevelsen jag haft på länge var när jag plöjde Sportmagasinet S (Aftonbladets sporttidskrift) på väg upp till Hufvudstaden i måndags kväll. Lite lagom ansträngande.
I väntan på att läslusten ska infinna sig kan jag passa på att kolla hur litterär jag är i detta test som Expressen fixat. Återkommer med resultatet om det inte är för pinsamt.

Synpunkter och åsikter om layouten mottages tacksamt! Kommentera mera!

2 kommentarer:

  1. Jag hjälper dig gärna med layout om du behöver det. I övrigt tycker jag att den ser bra ut.

    SvaraRadera
  2. Det ser bra ut! vad betyder bilden, din logotyp med himmel och hav? kanske en bild med böcker passar bättre (men jag vet å andra sidan inte hur man gör)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!