lördag 14 juli 2007

Vad ska jag läsa nu?

Håller på med Die Vermessung der Welt och den är bra, men kräver sin koncentration. Jag känner att jag nog måste varva med något på svenska. Tänkte testa att ha en liten omröstning (Spännande att se om någon läser...). Jag har valt några av titlarna jag har med på min sommarläsningslista. Vilken tycker ni jag ska välja? Lite fånigt att det inte gick att skriva å, ä och ö, så därför fick jag förkorta Allende-titeln något. För mer info om böckerna (länkar) så se scrolla längre ner på sidan.

vilken bok?
Hemingway, Den gamle och havet
Allende, Ines...
Auster, Illusionernas bok
  
pollcode.com free polls

2 kommentarer:

  1. Jag röstade på Hemingway, eftersom det är den enda av de tre som jag själv har läst.
    Går snabbt att ta sig igenom, och storyn är ju minst sagt känd :-)

    SvaraRadera
  2. Just nu verkar det jämt mellan Hemingway och Allende... Är förvånad över att så många har röstat. Kul!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!