fredag 27 april 2007

Måste erkänna att jag lade beslag på Läckbergs nya Tyskungen i eftermiddags när jag åkte från jobbet, trots att jag inte stod först i kön. Till mitt försvar måste jag säga att det var några minuter innan stängning och att den inte var iordninggjord, än mindre skulle vi hinna skicka ut något reservationsmeddelande. Jag anser att denna bok gör mycket större nytta hemma hos mig i helgen än vad den gör på ett tyst och trist kontor på biblioteket, eller hur?
Camilla Läckberg har förresten en ganska trevlig blogg. Dessutom håller hon trevliga föredrag. Jag var och lyssnade på henne i Hjalmar Bergman-salen i Örebro förra våren. Sympatisk människa som erkände att hon tittade på Hem till gården på dagarna. Känns skönt att jag inte är den enda människan som följer denna fantastiska serie...

Bästa pris hittar man här. Finns boken på Lekebergs bibliotek? Finns boken på Örebro Stadsbibliotek?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!