torsdag 25 februari 2010

REA och leverans med förhinder


Idag kom bokreaböckerna jag beställt till jobbet. Snabbt som attans alltså och levererade precis på bokreapremiären trots att det var ett par kartonger.
De få böcker jag beställde till mig själv privat från Bokus har jag ännu inte sett röken av... får väl se om de dyker upp, och framför allt när. Senast jag beställde en bok fick jag samtal från Postens (finns posten fortfarande?) företagscentrum om att vår brevbärare blivit bestulen på post och att tjyvarna främst varit intresserade av paket och större försändelser. Busen/busarna var dock inte så sugen på att läsa boken jag beställt, som hittats på en bakgård en bit från vår adress, varpå den levererades ett par dagar för sent i uppbruten kartong. Där fick man för att man för en gångs skull inte valde fraktfritt...

1 kommentar:

  1. Vinn en bok hos mig!
    http://autumnleaf.blogg.se/2010/march/tavling-vinn-en-bok.html

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!