måndag 6 juli 2009

"If I was a book...

...I know you´d read me every night"

5 kommentarer:

  1. Nu fick du mig att lyssna på Melua, och klicka vidare till youtube och fortsätta lyssningen där. Jag ska ju egentligen göra något helt annat nu! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag blev så inspirerad att jag gjorde ett eget inlägg med en låt med böcker i texten:

    http://ombockersomjaghunnitlasa.blogg.se/2009/july/no-rain.html

    SvaraRadera
  3. Ja, jag såg det :) Var inne och kommenterade lite. Bra blogg du har, ska lägga till den bland mina Pageflakes!

    SvaraRadera
  4. Lotta: Tack för dina fina ord om min blogg. :-)

    Jag kom tillbaka hit för att lyssna på Melua, medan jag sitter och jobbar undan sista dagen så här innan semestern. Du blir min Melua-dealer!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!